AcasaPortalCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiti | 

Materai favorita si nefavorita

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Alice
Anul I

Data de înscriere : 22/04/2010
Vârsta : 21

MesajSubiect: Materai favorita si nefavorita   Joi Apr 22, 2010 7:30 pm

Care e materia voastra preferata?De ce?A mea e vajhatul si creaturile magice.Imi place foarte mult senzatia zborului iar animalele magice ma fascineaza,de asemenea sustin orice campanie care le protejeaza.Dar care e materia care nu va place deloc?Mie nu-mi place istoria magiei.Pur si simplu mi se pare plictisitoare.Deobicei schimb biletele cu Liv la acele ore.Deci,care e materia favorita si care e materia care nu va place?De ce?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Cassie Duvall
Headmistress

Data de înscriere : 19/04/2010
Vârsta : 21

MesajSubiect: Re: Materai favorita si nefavorita   Joi Apr 22, 2010 11:09 pm

Desi pe aici sunt profesor.. Vajthatul imi place cel mai mult. E bestial sa poti zbura pe maturi :X. Imi plac totusi si.. Potiunile.. cand te gandesti ca din cateva combinatii ciudate ies niste chestii atat de tari. O alta materie care imi place e.. Studiul despre Incuiati. Nu stiu de ce.. pur si simplu imi place :X.

Urasc/detest/nu suport urmatoarea materie : Preziceri despre Viitor. Probabil nu.mi place pentru ca nu am acel "Ochi interior" Laughing. Tot ce pot distinge sunt doar niste umbre invaluite in ceata (ma refer la glob)..
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://dumbledore.forumagic.net
Danzel Luke Norman
Anul V

Data de înscriere : 30/10/2010
Vârsta : 17

MesajSubiect: Re: Materai favorita si nefavorita   Sam Oct 30, 2010 11:22 pm

materia preferata?oo pai farmece e grozav sa faci vraji si sa inveti despre ele mai ales ca nici nu stiam pana acum ce e aia o vraja
mai am materie preferata si aparare contra magiei negre sa invat un semestru despre animale si cum sa ma apar de ele si celalalt despre vraji blesteme jinxuri Smile